Thursday, July 1, 2010

apakah ciri 2 jejaka idaman saya...cehcehh

haha...
x taw r nak tulis enty apa ari ni...dah lama x update blog....selepas buzy sgt dengan klass...

ada r seorg mamat ,tnya apa ciri jejaka idaman aku

ermmm , jap tunggu 2 minit..aku dengan muka blurr..isy..isy..x terfikir pun apa cakap ape


ha ,

ciri 2 idaman aku,cepat 2 borng byk kosong ag hehe

- mestilah warganegara malaysia dan menetap dikedah selama 23 tahun ..hehe....asa 2 ada org nak x...
- orangnya mestilah selamber n x mudah marah ...aku nie jenis suka buat org marah.....
-kelakar n happy go lucky...yang penting jujur n ikhlas....
- ska makn laksa .reject r sapa yg x suka makn laksa..hehe ..demand lak aku nie kan.

2 comments:

  1. Salam,

    Hehe..Kene cari yang lebih tua sikit dari myrah..ha,,cam 26 atau 28 tahun. baru lebih matang.

    ReplyDelete
  2. ooo....leh gak..sya x kisah pasal umo..jnji yg dapt bimbing sya n jaga saya ,sudah cukup..klu boleh nk sebaya cm mak n ayah saya..hehe..inyaalah ...

    ReplyDelete