Wednesday, July 28, 2010

luahkan rindumu

lovely in my heart....

salam ..rindu nk tulis kt my blog..tp 2 minggu lepas dan next week aku mmg buzy sangat 2...
bz gan stduy n assignmnt...tiba2 jew ingat kg..



seputih kasih bonda ! aku tak tahu entah kenapa aku rasa sebak apabila teringatkan mengenangkan emak dan ayah kat kampung.wajah tuanya terbayang -bayang dimata.walaupun saban minggu mendengar suaranya,namun rasa rindu ini makin kuat membara..biarpun mak ketawa riang setiap kali mendengar suara aku ditelefon,tetapi hati saya menangis kerana rindukannya.saya langsung tidak mampu menahan hati apabila mendengar lagu "air mata bonda nyayian siti nurhaliza....

"apabila mahu pulang ke kampus ,mak selalu memgingatkan aku ,
ayat ni bila ,mak pesan selalu wat aku sedih ,
selalu telefon mak ,klu tak dapat tengok rupa,denagar suara jadilah..dah terubat rindu pada kamu semua..itulah pesanan yang membuatkan aku,mengingatkan diri selalu telefom mak di kampung...
tadi sempat ag kakak ku tanya bulan 8 nie,blik kg x...terasa sedih bila dengar ayat nie..
aku kata x blik kot ,bz ..tunggu je blik raya...
aku bukan x nak balik....cuma kesian jew kat ayah.. nti ,dia x larat nak antar aku kt stesen bas.... x nak menyusah kan mak ayah.. pujuk ati ku ini.....

happy in my lifee...


2 comments:

  1. Salam myra.

    Penyakit rindu ni. yerlah jauh dimata dekat dihati.

    Baguslah tu myrah walaupun tak dapat balik selalu, tpi selalu call diorang.

    ReplyDelete
  2. Myrah,

    jngan lupa ambil award kat blog kak sweetie yer. tahniah

    ReplyDelete