Wednesday, July 21, 2010

nope..

minggu ni yang memenatkan dengan kuiz ,project dan menganti posa yang tertinggal opps.....hehe..
aii,tiba 2 je igt kt kg...aku amat terasa hati dengan abag ipar aku yg sulung..menyampah n benci dengan dia.... bulan lepas msa aku nk blik s.alam ..x dak sapa nak antar aku kt stesen bas masa ...masih tuw, ayah masih ada kt hospital..aku cam nk menagis jew..dia cakap aku dah besar ,so kena r berdikari...jgn nk harap org jew.. itu memang aku fham.tp umh aku jauh dengan bas n teksi ,cmne nk g stesen bass..
masa tuw ,aku kuatkn semangat ...aku semakin menyammpah dgn dia...xpe r ari ni ari aku...x ada sapa nk tolong....kadang 2 aku jeles tgk org lain yg ada abg or abg ipar dia org baik n rajin lak...abg ipar aku hampehh...tuw r pasal aku dah malss nk blik umh dia...biar lah aku duk hostel sorang dari g menyemak kt umh dia.....
hidup perlu bersemangatttt........................


iklas dari sya...........


jom main teka -teki...dalam byk benda ,benda ape ada 3 warna...klu awk org yg pandai ,tolong r berikn jawapannya................sya belanja askrim 10 sennn..





2 comments:

  1. Salam Myrah,

    Ala siannya, cam kes merajuk ni...Takperla. lain kali panggil kak sweetie jemput yer..hhee

    ReplyDelete
  2. hehe.. ok ...cma ambil ati ,x da sapa nk minta tolong,dekat org terdekat..nk minta tolong ayah ayah x sihat..

    ReplyDelete