Saturday, July 10, 2010

..nak petik gitar

teringin sangat2 nak main klau ada orang ajar aku main gitar....dulu 2 masa kecik slalu tengok pakcik aku main gitar dalam bilik...kadang2 tuw timbul perasaan klu aku pandai main gitar kan ..best.. siap curi masuk bilik pakcik semata -mata nk pegang gitar jew....hehe..x boleh petik pegang gitar pun jadilahh...
pernah gak suruh aku suruh mak belikan gitar ...,
"mak ,boleh blikan che gitar x..mak aku tenung aku semacam je..sewel ke x anak aku nie...pastu dia pun ckap ,isy ang perempuan ke lelaki ,,, mak x bgi bli gitar ..klu mintak benda lain mak bleh bli..huahuaaaa..sedih ati aku.....
bila dah reti main gitar aku nak main lagu kau ilhamku ,manbai ..sebab lagu pemberi semangat pada aku...ermm,pkai selendang plus baju kurung main gitar tepi sawah padi ....wooo...best kn ....berangan je aku nie......nampak stail kan ...menunjuk ciri 2 muslimah r.....erm...poyo je aku nie......hehe.. ada sapa2 x ,nak main gitar pakai selendang n baju kurung..gerenti gempak punya....aku menunggu artis macam nie...cehhh


yuna -bertudung

ana raffli...berbaju kurung sambil bermain gitar....


2 comments:

  1. Salam,

    Ana Raffli ni pun dah mula naik namanya. Yuna dengan gaya tudungnya.

    Yang ditunggu mungkin Myrah kot.

    DIa gadis bertudung merah - berduet ngan Wali band (kekasih halal)

    ReplyDelete
  2. waakumsalm,
    lambat ag r saya nk muncul,
    bla ana n yuna dah tenggelam bru saya muncul kott..hehe....
    sya hanya meyanyi latar je...haha

    ReplyDelete