Friday, June 25, 2010

jgn tunjuk sombong r....

kawan ,apa ertinya? mungkin mcm iklan ALI CAFE"sahabat sejati sentiasa dhati atau
LOREAL "krna dirimu begitu berharga !tp ibu aku ckp kawn tuw bhaya ,mcm astro "mcm2 ada!
apa2 pn aku x kisah ,bg aku kwn tuw mcm fair fair lovely "tiap hari sayang!
ish ,ari ni aku gerammm n sakit hati sangat..
nie pasal kawan sekelas aku yang sorang ni,
menyampah tul , ish ,ish..rasa dah menyampah nak kawan dengan dia .....tp aku ni kan baik..nak tunjuk baik la.....kawan jugak r..hehe .klu orang lain dah x kawan gan ko pun..
.aku masih ingat lagi sem lepas ,bila aku susah ,ko tak nak tolong aku pun.
bila aku tanya ,, jom ajak study sama 2.... "x nak ,aku nak balik r.."dia cakap macam tuw.. berlagak nye..eee..macam nak penampar je biar lebam muka ko..biarpadan muka ko..
bila aku susah ,dia x nak tolong aku ,
bila ko susah ,aku tolong ko ,yek la nk tunjuk baik kate kn..hehe.. klu aku ,x kawan gan ko ,sapa ag nak kawan gan ko..nti kate aku smbong plak,,aku x sombong k..
aku nie x kisah sangat pasal nak berkawan ni..jahat ke baik ...aku kawan jew ,klu dah buat sakit hati aku,memang aku dah mals nak kawan...kawan sebab terpaksa je ..hehe..
masa buat asigmnt ari tuw...dia ada cakap ko boleh buat ke...cakap jew lebih..nti kerja x sipa pun..
wah,wah ,,sedapnya mengata aku macam tuw .sedihhh gila ....pandang rendah kat aku..ingat ang sorng je ke yang pndai ....
kalau ang pndai sangat ,jangan kawan dengan aku r.,,pegi kwan dengan budak skema ...
aku tak heran pun.....
tengok lah nanti ,bila aku dah pandai ..jangan ingat ang sorng je yang pandai....

masa tuw ,aku dah nak mau kawan dengan ang....pegi lah cari orng lain..aku dah malas kawan dengan orang macam tuw.....

kawan masa gembira ,senang dicari
kawan masa menangis , susah dicari...

"sesungguhnya Allah tidak memandang jasad dan rupa bentuk kamu ,
tidak kepada keturunan dan harta kekayaan kamu ,
sebaliknya Allah memandang hati kamu ,
sesiapa yang memiliki hati suci bersih ,
nescaya Allah amat mencintai orang itu.
Ketahuilah Wahai anak adam orang dicintai allah ialah orang yang paling bertaqwa dikalangan kamu
.

5 comments:

  1. salam..la bestnya tgk pemandangan kat sawah padi..suker tenguk...mak pandai buat emping tak?

    ReplyDelete
  2. luperlah...mintalah resepi roti best kat kawan kamu tu...nanti auntie boleh try

    ReplyDelete
  3. ok...kak ina nanti saya minta resepi kat memeber ..mak x pandai buat emping...hehe..terima kasih ..suka lihat pemandangan sawah padi..klu ada msa nti bolehla datang umah sya...

    ReplyDelete
  4. Salam myrah,

    Sukar mencari sahabat sejati. berhati2 dalam berkawan kerana ramai kawan makan kawan.

    suka ayat LOREAL tu, kerana dirimu begitu berharga.

    ReplyDelete
  5. waakum salm sweetis..haha..ayat kreatif tuw..

    ReplyDelete