Wednesday, July 14, 2010

erm x mau kembang..huhu..dangerous

today ,aku baru pergi plaza alm sentral mencari seluat tuk presentation ...bila aku mencuba seluar saiz 27 ..x muat ...berat badan bertambahhhh kaa...erm x nak gemukkk...terasa diriku masih kurus g.. haha.. first , berat badan bertambah ari tuw msa pegi umah kwn kat muar .johor...

aku ternampak penimbang berat badan kat umah dia...pastu ,aku try la test kot2 r berat badn aku msih 43 kg ka.....haha..berat masa umo 20 tahun dulu2

bila aku timbang je ,jarum menunjukkan 53 kg...ishh,ish...timbang nie tipu kot.. ala penimbang rosak r tuw..aku x percaya kt penimbang tuw..siap tnya kwn aku samada penimbang dia rosak ke x..dia ckp x rosak pun.. dia ckp akak nie x nk percaya badan dah naik..so jgn nk salahkn penimbang berat lak..haha..biarlah..aku memang kecil pun..hahah..perasannn
mau terkejut aku..x bleh tdo satu mlm....

bila aku dah gemuk nti x da bju nk pakai ...so yg paling best mesti ank buah bila aku cakap nk bagi bju kt dia,,senyum lebar r.....dia nie pantang nmpk bju cntik terus nk mintakk..time aku kembang ni,aku bgi kt kakak..time ku surut nti,menyesal bgi lak hehe..nk mintak blik buruk siku la plak..hehe ,bli bju bgi org..bli sedekahh...

2 comments: