Friday, June 11, 2010

ku x sanggup hadapi semua ini...

tiba 2 jew tadi aku terima berita ayahku yang berada dihospital nak buat hemodialisis..iaitu cuci buah pinggang...oh ,tidakkk..ak x sanggup merndengar perkataan 'hemodialisis'.. aku amat fobia dengan perkataan itu.....ya allah tolonglah aku.....aku mohon padamu pulihkan lah penyakit ayahku,,janganlah sampai terpaksa buat hemo dialisis ...

Aku terfikir klu doktor dah suruh nak wat camne tp kesusahan akan dihadapi bila dah bila cuci buah pinggang..setiap minggu kne g hospital...dah hospital bakal jadi rumah kedua aku...huhu,,x ada sapa nak bawa kan..aku x abis study ag...
aku fobia sikit klu g hospital mesti nak balik cepat...takut dan kesian tengok orang sakit .tuw sebab nak balik cepat.
satu jew aku suka p sana.tengok doktor pelatih lelaki..mak ai hensemmnya...hehe..saje jew nak cuci mata.... siap bwa kamus medic dan buku medic kat wad ag...erm, kan bagus klu pak we ak doktor senang sikit..klu sakit suruh je dia rawat ,x yah r nak g klinik @hospital ..tul x..hehe,..
alamak lak terbabas nie...org kate pas wat hemo nti lemah badan.....pas hidup bergantung kat mesin jew.. susah nak g ke mana 2.....tul x...pada yg blogger taw tuw..komen 2 r k..

4 comments:

  1. Betapa berat mata memandang berat lagi bahu memikul.sayang ayah selalu yer Nurul...

    ReplyDelete
  2. terima kasih singgah kembali.
    kuat ya. =)

    ReplyDelete
  3. thanks...sloeko loe n sweeties 2010...sya akan kuat semangatt ..

    ReplyDelete