Monday, June 21, 2010

selamat hari bapa ...semoga cepat 2 kuar dari hospital

maafkan anakmu kerana lambat mengucapkan selamat hari bapa...ur hero in my family..
ayah adalah seorang hero lelaki dalam 5 orang anak perempuannya ....sayang ayah asangat...walaupun mulut tidak berkata 2 ,tapi hati tetap sayang padamu...aku kagum dengan semangat kerja keras dan kerajinan mu....aku akan membawa semangat mu dalama diriku
ayahku akan menjadi hero aku selama -lamanya.....
aku doakn supaya dia cepat2 sembuh..... cepat-cepatlah pulang dari hospital ,alor setar....
aku x sanggup melihat ayah berada di hospital ...........aku mahu membuat mu gembira.....

2 comments:

  1. Salam Myrah,

    Semoga Ayah Myrah cepat sembuh, Myrah hadiah apa utk ayah sempena Hari Bapa?

    ReplyDelete
  2. terima kasih..ayah dah kuar ari r....x ada hadiah pun...saya cuma hadiah kasih syang je kat dia

    ReplyDelete