Wednesday, September 29, 2010

.take care of you......my love..

gunung jerai dikedah..ilang rasa tekanan belajar bila tengok gmbr nie..
pulau bunting ,tempat aku lepak dulu2...cantik kan...npk mcm org mengandung...
dekat nk exam macam - macam penyakit melanda diri aku nie....minggu lepas ,satu badan aku gatal..satu malam x boleh nk tidur...waaa...ingat kn penyakit biasa jew...so ,biarkan jew la..bila x leh nk tido gatl sgt 2... so, member ak cadaagkan pergi klinik ..x nk r...takut r nk jmpa doktor ..aku pegi farmasi dulu bli ubat ... bila aku tunjukkan tangan n badan aku gatal 2...uncle phamarcy tuw cakap mykin hama kt tempat tidur kot..ish.rasa nk ketawa jew...pastuw ,aku goreng mungkin alergik kot. pastu 2 ari aku dah lega..inilah first time aku terkena alergik..sebelum ni mmg aku x pernah terkena alergik pun.. .aku bantai makan ape 2 jew kecuali kayu n batu jew...so ,lepas ni ,kene r berhati2....dah dekat nk exam byk nk kena hafal 2......ak klu tension 2 jew telefon mak ,ayah n akak....hehe..biasa r org x dak pak we cmni r.....happy always .......

No comments:

Post a Comment