Saturday, September 18, 2010

new experience for me...best sgt,,

bila aku nk blik ke kampus area s.alm .....,aku nie cepat bosan so teringin lak nak naik train dari gurun ke kl sentral....soarng 2...mula memang cuak gak erk..takut x smapay ke destinasi.tapi berbekal azam ,aku nie sudah besr x dah pandai jaga diri..kene r kuat semangat ...mak aku lak ..dah risau kt takt jadi ape 2..siap suh baca doa byk..aku pun turutkan jew..nk abik berkat doa ibu la...mak aku dari kecik smpay aku dah besar slalau isau sngt pasal ak ..kadang naik rimas pun ada gak.....aku pujuk diri ala tu tandanya mak syg kt aku..hehe....
bila train mula berhenti akau naik mencari tempat duduk ..husshh..punya r jauh ujong skali ..nk patah pinggang aku mencri..tanya org ,dioarg pun x taw...ish...nasib baik jmpa sit aku jgak slpas 25 minit mencari...hehe..yg aku nk ketawa mk aku nk ikut sma cri tmpat dduk kt aku...mak yg penyayang katekan....i love my mumm....naik kul 8.30 mlm smay kt kl sentral lam kulo 5.45 pagi...huss..memang penat..but happy ..tercapai jgak hajat aku nk naik train sorg 2 ..walaupun aku x berani sgt...heheh....

2 comments:

  1. Salam,

    wah berani adik akak ni. berapa jam ambil masa yer. dok mengelamun sambil melihat pemandangan cantik dari train.kak Sweetie teringin jugak tuh.
    Selamat Hari Raya Aidilfitri.Maaf zahir batin

    ReplyDelete
  2. hehe..x de r berani pun..hati ni kdg 2 takut gak...,tawakkal jew r...nk try naik train..
    kak seetie ,bleh naik train g umh sya kt kedah..
    selmat ari raya aidilfitri ..maaf zahir batin..x nk ajak saya g umh ke..hehe

    ReplyDelete